torsdag 5 januari 2017

Kallt


Har några batteriljus både inne och ute som lyser fint.  Detta har jag piffat till med ett brett spetsband.

Det är kallt i dag också, kring -25 grader nu. Det var planerat att Hanna och Wilma skulle komma och sova här men eftersom det är så kallt, kring -35 på vissa ställen efter vägen hit så kommer dom i morgon istället , då ska det bli varmare.

Jag och Peter har ätit hämtmat från thairestaurangen. Fyra små rätter som smakade så gott.


Vi har varit tvungen att ta fram ett extra element eftersom det är så kallt i lägenheten nu när det är så kallt ute. Kylan gör att jag får mer värk i kroppen, inte kul att behöva frysa inomhus också.

2 kommentarer:

  1. Det var längesedan jag åt thaimat. Det är ju så gott - och rikligt!
    I den trean som jag och maken bodde i, där kunde vi frysa. Men bara om det var så där råkallt ute. Vid riktig kyla funkade värmen inomhus.
    Men i min nuvarande två funkar det hela tiden, faktiskt. Men jag har ju inte er utetemperatur. Oj, så kallt ni har det!
    Ha det fint och varm kram ♥

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Så kul att se att du är igång med bloggen igen.
    Själv gör jag bara inlägg lite då och då.
    Svårt att hitta den rätta inspirationen OCH tiden.
    Instagram är jag däremot flitig med...........finns du där?
    Ja nu har vi fått kyla, och snö skall det visst bli här på västkusten inatt.
    Gillar inte vinter något vidare........

    Du får ha det så gott, kram på dig.

    SvaraRadera