tisdag 22 februari 2011

Hissgardin

Nu måste jag göra ett nytt inlägg fast jag hade tänkt skriva det här i det förra , men jag fick inte dit bilden jag tänkte ha med, det gick inte när jag redan hade lagt in award bilden.  Nåja  här kommer det jag skrev .......
I vårat kombinerade gäst- data rum har det alltid varit svårt att få till det fint med gardiner eftersom fönstret är så nära väggen. Men för ett tag sen hittade jag en hissgardin som jag gillar jättemycket. Det står " I Takt med Tiden ...... Tiden står still när du är här" på den.  Den får nog hänga där länge känns det som.

8 kommentarer:

  1. Vad snyggt det är med sådana gardiner :)
    Är det inte svårt att sy dom, eller har du köpt dom färdiga?
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Vad fin den är och så tänkvärd :)

    Tack för komplimangen om Amandas tröja...
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Var har du köpt dem? SÅ fina, skulle passa hemma hos mig;)
    Vi har också ett rum hemma där fönstret sitter väldigt nära väggen, himla irriterande!!

    Hoppas du haft en bra dag.
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin hissgardin!!! Har du kortat banden? På den jag har satt upp är banden så långa.....ser kanske konstigt ut? Funderar på att klippa av dem en bit....
    Ha en mysig kväll!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  5. vacker........-skitsnygg.-du vet vad jag menar:))kramar

    SvaraRadera
  6. Men såååå fin, jag vill så gärna ha hissgardin i köket o har redan sett ut vilken, men....har du sytt den själv????
    Frågan är om det är bökigt att hålla på att knyta????
    kramizzzz

    SvaraRadera
  7. SV: wow, helt perfekt, är det Swanefors, det har de ju på Bazaar, gardinenn jag sett ut till köket är också Swanefors, de har sååååå mycket snyggt;)
    Bra tips där med pinnen;)
    kramizzzz

    SvaraRadera