måndag 21 februari 2011

Måndagslista v.8

Här kommer veckans Måndagslista :
I dag är jag glad för.......
* Att jag har haft en trevlig helg med både restaurangbesök och teaterbesök.
* Att jag varit och klippt mig i förmiddag.
* Att bokrean börjar på onsdag.
* Att det blivit varmare ute, -15 istället för - 30.
* Att jag inte behöver laga mat i dag, bara värma grekisk pyttipanna som blev kvar sen i går.
* Att jag får så fina kommentarer på bloggen dels av "bloggvänner" men även av släkten och vänner utan blogg.
Bilden på Ludde är från hans promenad i går med husse ,( det svarta bakom honom i snön kommer inte från honom utan från renar som gått på skoterspåret.)

5 kommentarer:

  1. Visst är gott med Pyttipanna, perfekt att göra mycket så man kan värma upp :)
    Å, vilken söt bild på Ludde :))
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Jag har också varit och klippt mig idag, fick avboka förra tiden pga förkylningen. Skönt att det är gjort:)

    Hoppas du haft en bra måndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. vilken fin lista :)
    skönt att gå till frissan, det behöver jag göra...

    ha det bäst fina du :)
    kramar

    SvaraRadera
  4. Skickade en kommentar tidigare idag, men vet inte vart den tog vägen så här kommer en ny :-)
    Mina jobbarkompisar tyckte att du skrev bra recept, och Edde undrar när det ska bakas gifflar i Kos. Han hälsar att han kommmer på besök då det finns gifflar i huset. Men hos oss finns det semlor idag, välkomna hit!!

    SvaraRadera
  5. Att vara nyfriserad det är en skön fröjd;)
    Han är för söt lill-vovvsingen;)
    kramizzzz

    SvaraRadera