måndag 7 februari 2011

Måndagslista v.6

Här kommer min måndagslista :
I dag är jag glad för.......
*Att alla mina tre "stora" barn och min svärson har jobb just nu.
*Att min äldsta son (som bor i Göteborg) har så fina vänner som hjälpt honom med flytten till ny lägenhet, och städning av den gamla.
*Att maken har ledigvecka igen.
*Att mina tulpaner som jag köpte i torsdags ännu är så fina.
*Att maken hade köpt goda semlor till kaffet när han var och handlade.
*Att det är så roligt med bloggandet.

8 kommentarer:

  1. Sv: det är jättelätt när man har en man som jag! Giller inte att gå i affärer :((
    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  2. Att barnen har jobb känns så himla bra, det är ju inte så lätt nuförtiden!
    Semlor är något jag kan hoppa över, men mandelmassan äter jag gärna;)
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. MMM vad gott. Njut av det. Det är alltid bra när barnen har jobb. Ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin lista du har :)
    Jag gillar oxå bloggandet och kontakterna man knyter där :)

    Ha det bäst !
    Kramar

    SvaraRadera
  5. vilken fin & bra lista du har:))semlor är så gott/kramar från norr

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Javisst finns det massor att vara lycklig och tacksam över!! Fin lista!!
    Semlan ser suuuupergod ut..:-)
    Ha det gott!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Mmmmm vad fikasugen jag blev, semlor är ju bara för gott;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera