måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag och Måndagslista v.7

I dag är det  Alla Hjärtans Dag, vi firar det med lite hjärtgodisar och vanilj-hjärtan kakor som jag köpt.
Här kommer veckans Måndagslista:
I dag är jag glad för:
* Min familj.
*Att mina barn är duktiga, var och en på sitt eget sätt.
*Att jag mår bättre, influensan gick över.
*Att huset är nystädat, och ljusa gardiner uppsatta i vardagsrummet.
*Att jag har en så fin hund.
*Att jag får så bra tips på maträtter och böcker från bloggarna.
*Att jag har möjlighet att vila  på dagen när min kropp är i behov av det.(det ska jag göra nu)

Jag önskar alla mina läsare en trevlig Alla Hjärtans Dag!!

7 kommentarer:

  1. Jag har glömt(!!!!!) att köpa något till min man, så jag tror han får en puss istället;)

    Hoppas du också får en fin dag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. vilken fin lista:))gardinerna är säkert jättefina.Glad alla hjärtansdag på dig med/kram

    SvaraRadera
  3. Har jag tur kanske jag får någonting av min man? :)
    Ha en fortsatt fin alla♥ dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Har heller inte köpt något speciellt till min man....får oxå bli en puss..det är tanken som räknas....-)!! Vi firar med lite god mat istället!
    Ha en mysig Alla Hjärtans dag/kväll!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  5. Hihi, guben o jag gav varandra en bukett tulpaner ;))
    Vilken härlig måndagslista du har;))
    Hjärtekramen;)

    SvaraRadera
  6. en massa kärlek till dig <3
    härlig lista du har att glädjas åt :)

    SvaraRadera
  7. sv.ja du ,så kan vi också säga om nåt är jättestort.....-men ett shabrak till hästen är fodrat tygstycke som man har under sadeln:))trähästen har min far gjort för 8 år sen o min mor har målat den.barnen fich den i julklapp.Den ser så gammal ut:))kram från -30

    SvaraRadera