fredag 11 februari 2011

Kraftlös

I dag är jag helt kraftlös. Låg i sängen och tittade ut genom fönstret på en fågel som hoppade från gren till gren, tänkte att den där lilla varelsen har mer energi än vad jag har som knappt orkade duscha mig. Jag har ju normalt dåligt med ork och planerar mina dagar efter det, men nu känns det som en influensa är på gång. Det är nog så att jag har så låg toleransnivå så det behövs så lite för att jag blir helt däckad. Så vi får ändra våra planer: hade tänkt gå ut och äta på restaurang men det får bli hämtpizzor i stället. Får spara restaurangbesöket till nästa vecka istället.
Det får nog bli vila nu med tidningen jag prenumererar på som jag fick i brevlådan för nån dag sen.Sen i kväll Lets´ dance som är ett trevligt program.

9 kommentarer:

  1. Krya på dig! Jag själv är också lite risig. Stänger receptionen idag och bakom disken har jag Echinaforce, Strepsils, Bafucin, Otrivin Comp och alvedon som jag trycker i mig. Jag har inte riktigt tid att bli sjuk med tanke på vad jag jobbar med. Ha en fin helg och hälsa familjen!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Stackare!! Inte roligt när man känner sig halvrisig! Vi har influensa i huset så vi som inte har drabbats ännu går runt som tidsinställda bomber....:-)!
    Ha en skön fredagskväll!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker denna influensa går bara runt runt! Peppar peppar har jag klarat mig ännu :)
    Krya på dig!
    Kram vännen♥

    SvaraRadera
  4. hoppas du hämtar dig snabbt. Tack för de fina kommentarerna och jag måste säga att ni har verkligen gjort fint i huset :) vart jätte läckert när ni målade om vitrinskåpet! ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du mår bättre snart och att du haft en lugn och mysig dag :)

    Här kollar vi oxå på lets dance...
    Kram på dig !

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre i dag :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  7. Men oj, jag har glömt att läsa din blogg ser jag!!! *skäms*

    Hoppas du mår bättre idag, känner igen det du berättar från mamma som också har fibromyalgi. Förr var det så att när hon hade "bra" dagar gjorde hon så mycket, dagarna efter fick hon nästan tillbringa i sängen. Nu har hon väl lärt sig, men jag kan tänka mig att man vill så mycket de få dagar man orkar.

    Ha en jättebra kväll, det blir väl Melodifestivalen antar jag;)??
    Kram♥

    SvaraRadera
  8. gott med pizza:))hoppas orken kommit tillbaka/kram

    SvaraRadera