lördag 26 mars 2011

" Egen dag "

I dag har jag en "egen dag". Maken och dottern med kompis har åkt till Levi i Finland på en skidresa . Det är makens jobb som ordnat den. Dom har åkt buss dit , kommer hem i kväll. Sonen for i väg till sina kompisar på förmiddagen och blir också borta till i kväll / natt.

Jag sov länge på morgonen . Har sen varit och handlat lite . Gjorde ett besök på Kapp Ahl och hittade faktiskt en rutig skjorta , en svart t-shirt-tunika med volangkant och strumpor. Både skjortan och tunikan är långa så jag kan använda dom till tights. Det var 25 % på alla varor som öppningserbjudande.
Köpte en liten bit färdig grillad fläskfile´ och potatissallad som jag åt till middag .Lätt och gott. Ingen disk.
Nu lite bloggbesök , sen TV soffan .


Kom ihåg att ställa fram klockan till sommartid !

8 kommentarer:

  1. Jag har hört att ni har fått Kapp Ahl till er, kul när det även är rabatt.
    Glaskupan, är från en ljusampel, skulle jag tro.
    Man kan ju hitta på egna användningsområden...
    Jag har i tidigare inlägg, visat hur jag gjort, se under inlägg "Saker jag har gjort" glaskupor.
    Kika där får du tipps.

    http://www.vindsromantik.blogspot.com/
    Kramar Maggan

    SvaraRadera
  2. Jag har "snöat in" på skjortor, köpte två i Sthlm och två här i E-tuna idag! Kläderna du har köpt är helt i min smak, jättesnygga!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Snygga kläder du har köpt;))
    Ibland är det skönt med en egen-dag;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  4. jättesnyggt, ibland är det ju skönt med egentid, nej jag ska inte glömma ställa klockorna
    kramar

    SvaraRadera
  5. Egentid måste man ha :) men det är synd att det är så sällan det blir!
    Snygga kläder du köpt!
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Härligt med lite egentid!! Så skönt att du mår bättre och kom iväg till Kapp Ahl...och desutom fyndade lite..:-)
    Ha en skön söndag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Snygga kläder kram

    SvaraRadera
  8. vilken läcker skjorta :) Vi var i stugan ihelgen och där hade vi verkligen earth hour! enbart förnyelsebar energi finns i vår stuga så den får man vara sparsam med :)

    SvaraRadera