lördag 12 mars 2011

Lugn lördag

Solen har lyst så vackert hela dan här. Årets första fika utomhus på bron. Men någon värme är det inte ännu. Vi har jättemycket snö.
Vi har nyss ätit hämtpizza till middag. Sonen har åkt till Luleå (25 mil) för att se hockey match : Luleå möter Djurgården.
I kväll blir det TV kollande , Melodifestivalen. Jag gillar ju Brolle men enligt tidningarna har han ingen chans att vinna.
Ha en trevlig lördagkväll ! ( Jag förstår inte varför bilderna hamnar hur som helst när jag ska lägga in dom , jag la in dom i en annan ordning ändå hamnar dom så här, och mellan texten jag skrivit innan jag la in bilderna.)

8 kommentarer:

  1. Ibland lever datorn sitt eget liv och gör som den vill;)
    J sitter och tittar på hockeyn på TV nu, håller förstås på Djurgården!
    Ska bli spännande att se hur det går ikväll.
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. I bland är det skönt att bara ha en slappar dag :)
    Sv: jag jobbar två nätter till!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  3. Hej svejs!
    Ja den var färdig kruka.Min mamma stärker och fixar med gammla dukar.Det är enkelt och billigt dessutom.Och så blir det snyggt också.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  4. vad mycket snö ni har :) men vad härligt det är med solen...

    må så gott
    kram

    SvaraRadera
  5. Ibland är det supersvårt att få ordning på bilder o text, men hur som havwer så är det härliga bilder du lagt in, gillar den där bullen o fika-koppen;)))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  6. så sonen din är ett lule fan:))kul,vilken bra match det var:))
    fina ute bilder du har ,prova tänk lite baklänges när du lägger ut dom.det gör jag o de funkar.Den bild som jag vill ska va sist är den som jag lägger ut först:))hoppas du fattar vad jag menar.
    Här var alla glada att Erik saade vann,dottern har ju röstat "hela"7 gånger:)kramar

    SvaraRadera
  7. Hejsan Maria!
    Skönt att ta det lugnt ibland!! Det har vi oxå gjort i helgen!!
    Har en liten utmaning till dig....så kika in på min blogg...:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  8. Härligt det ser ut.Den bästa tid är där uppe är ju när solen lyser och det börjar bli skönt.
    Ha en bra vecka kram

    SvaraRadera