tisdag 1 mars 2011

Boktips

Har nyss läst ut boken I grunden utan skuld av Viveca Steen. Det är den tredje boken i en serie Sandhamnsdeckare om kriminalinspektören Thomas Andersson och juristen Nora Linde. Dom två tidigare har jag också läst ,I de lugnaste vatten och I den innersta kretsen. Den första boken gick som film i två delar under julen och finns nu på dvd. Jag tycker att dom är jättebra, gillar när man varvar mordgåtorna med huvudpersonernas privatliv. Mycket spännande läsning.( Men filmen var inte lika bra).
I dag har vi varit på blodpaltsmiddag hos min mamma . Jättegott! Nu ska jag titta på Halv åtta hos mig.

8 kommentarer:

  1. Har nog inte läst någon bok av Viveca Sten....har missat henne helt. Men tack för tipset...får nog investera i den första för jag gillar också när de mixar handlingen!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. hoppas dagen varit fin...

    ha det bäst fina du :)
    kramar från mig

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller läst någon bok av Viveca, men men någon gång kanske får bli den första;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är de bra??
    Jag har reserverat den fjärde boken av henne, men står som nummer åtta i kön.
    Just nu läser jag "Vinteräpplen" av Josefine Sundström, väldigt läsvärd:)

    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vet inte varför men jag får inte upp ditt inlägg om er bröllopsdag igår....Kikade på det när jag var på jobbet men får inte upp det hemma....Konstigt!!
    Så GRATTIS lite i efterskott!!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  6. boken verkar spännande:))-gott med blodpalt,mums......
    Vilken fin måndagslista du gjort/kramar

    SvaraRadera
  7. Blodpalt nja som Norrlänning står jag över all sorts palt

    SvaraRadera
  8. Kikar bara in för att säga natti natti;)
    kramizzzz

    SvaraRadera