torsdag 17 mars 2011

Ny kanna och ett nytt hjärta




I dag när jag var på stan gjorde jag ett besök i min favoritbutik Tygklippet. Det är en tygaffär som även säljer jättefina inredningsgrejer. Det är en liten butik , så det finns inte utrymme för stora mängder av varje vara. Nästan alltid hittar jag något som tilltalar mig. Det jag köpte i dag var en kanna , har redan en blomkruka med samma mönster ( se sista söndagsinlägget ), och ett stort trähjärta som jag ska hänga upp i dotterns rum.
Kannan är zink, vitmålad, så jag satt i ett glas för att ha vattnet till blommorna i eftersom den håller nog inte tätt.

6 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen kannan!

    SvaraRadera
  2. Ohhh vad jag tycker mycket om din kanna, såååå vacker;) o vad fint det blev med tulpaner i;)
    Hjärtat var superfint också;)

    Bra shopping med andra ord;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. Å, vilken söt kanna :)
    I bland har man tur att man kan shoppa riktigt fina grejer!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  4. Vackert:))sååå fin kanna:)och hjärtat/kramar

    SvaraRadera
  5. vad fint det blev :) gillar både kannan och hjärtat :) älskar hjärtan...

    ha en härlig fredag !
    kramar

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Tack så mycket.Vilken härlig kanna!
    Kram Anni

    SvaraRadera