söndag 27 mars 2011

En kort söndag

Det känns att man missar en timme det här dygnet när klockan ställts fram en timme.
Har inte gjort något mer än lagat middag . Dottern med sambo har ätit här.

Jag och maken ska snart gå på bio och se Svinalängorna. Jag har läst boken tidigare så det ska bli kul att se filmen. Det är ju bra skådespelare med i den och den har fått bra kritik . Jag gillar att gå på bio , det är så avkopplande .

I går släckte jag alla lampor under Earth hour mellan kl 20.30 och 21.30  men TV :n fick vara på ( och datorn). Hade bara ljus tända . Hunden tittade konstigt på mig och undrade nog vad jag höll på med.

5 kommentarer:

  1. Det känns MYCKET bättre när det blir vintertid, då tycker man att man "tjänar" en timme. Den här dagen går så himla fort!

    Ligger i soffan nu, helt knäckt efter vi varit och kollat in Eric Saade;)

    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Svibnalängorna skulle jag faktiskt aockså vilja se, kan tänka mig att den var mycket sevärd;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. Svinalängorna har jag också läst, du får tala om sedan vad du tyckte om filmen, vi hade också TV:n på men annars hade vi alla lampor släckta
    kramar

    SvaraRadera
  4. kul att gå på bio:))här glömde jag att släcka ner.Satt i bilen genom byn just vid den tiden........himlars va mörkt det var.Jag var faktiskt lite glad att jag "hade " då i allafall lyse hemma.Sen kom jag på varför:))ha ha
    kramar

    SvaraRadera
  5. Mysigt att gå på bio :)
    Men inte blir ofta man gör det precis!
    Ha en fin dag!
    Kramar på dig♥

    SvaraRadera