tisdag 22 mars 2011

Tisdagkväll

Vissa dagar är det svårt att veta vad man ska skriva om , vissa dagar kommer det bara en ide´ hur lätt som helst. I dag har jag inte gjort något speciellt. Min mamma med fästman har varit och hälsat på en stund på kvällen , så det blev lite fikande ,  hennes egna bullar som hon bakat åt oss tidigare men jag hade kvar några chokladkakor också.
Ludde ligger alltid i bäddsoffan här i datarummet när jag sitter vid datorn , han gillar att bädda in sig mellan två kuddar. Han är aldrig ensam i ett annat rum när vi är hemma. Måste alltid vara nära oss. Det är kanske därför det kallas sällskapshund.

5 kommentarer:

  1. Eller vallhund :) som min Izor! Är matte i köket så är han där, i rummet då går jag dit.
    Man ska vara överallt där matte är :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Sådär gör Danza också, är jag nere så vill hon också vara därnere o är jag däruppe så kommer hon traskandes uppför trappan.
    Sen gillar hon kuddar, sover faktiskt alltid på en eller två små kuddar;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där, ibland har man absolut inga idéer alls när det gäller bloggen. Men på något sätt så får man ihop till ett inlägg till slut, det är så för de allra flesta.
    Tur jag har barnbarn att skriva om.....;)
    Sov så gott!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Godmorgon!
    Det där såg skönt ut.Grattis till er nya affär.På KappAhl finns det något för alla !!!!
    Jag blir så glad när jag gör ägg, beror nog på att när påsken är så är våren runt hörnet.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  5. :D jo, det är nog därför det kallas sällskapshund
    Ludde hette vår första gemensamma hund, åh plötsligt känner jag saknaden efter honom välla över mig
    kram

    SvaraRadera