lördag 28 maj 2011

Avbokning



Vi har avbokat resan till Turkiet . Det känns inte så kul att resa nu när jag fått diabetesbeskedet . Visst vet jag att man kan resa med diabetes , men jag vill må bättre och lära mig mer om hur jag ska handskas med detta . Har fått en tid för läkarbesök igen för att prata om diabetes den 13 juni . Det hade då bara varit två veckor kvar till resan och jag känner att det är så snart . Tror inte jag hinner få någon ordning på blodsockret så fort . Vi får boka en ny resa senare när läget är stabilare . Man vill ju kunna njuta av sin resa och inte ha en massa ???? om hälsan .
Vi får hitta på något annat på semestern . Inte planera in något just nu . Vi har ju våran husvagn .......

Den här fina blombuketten fick jag av maken i dag , en Morsdagsbukett lite i förväg .

Ha en trevlig lördagskväll !

5 kommentarer:

  1. vilken fin bukett...
    ja det är klart man vill känna sig trygg när man åker på semester.. men det var ju synd att ni kände att ni måste avboka...

    önskar dej en fin lördagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag förstår hur du känner, att åka till ett annat land när man inte är OK känns inte bra.
    Men som du skriver, så kan ni åka senare.
    Fin bukett, vilken snäll man du har;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. vad tråkigt för er. Men ni kan ju åka senare. Vad fina blommor peter har köpt till dig. Ha en bra morsdag. Skönt att man jobbar bara 3 dagar nästa vecka. Och att alla barnen kommer hem. Ha det så gott du kan kram

    SvaraRadera
  4. vilken fin bukett, jag fick min redan på fredagen av J, du gör helt rätt att du inte far iväg till utlandet när du just fått diabetesbesked, det tar ett tag innan du kommer in i rutinerna och allt
    Sv: jo du skrev om äppelträd, men hinner det bli mogna äpplen tro även om träden skulle klara kylan och den långa vintern
    ha det gott vännen - kramar

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bukett rosor;)
    Förstår dig att ni bokar av resan, alltid skönare o känna sig helt säker när man ska ge sig iväg;)
    kramizzzzz
    gunsan

    SvaraRadera