torsdag 12 maj 2011

Pense´er och kusinfika


I dag har jag och maken varit på stan och uträttat lite ärenden.  Jag har köpt mina första plantor i år : små mini pense´er . Tycker dom är så fina och tåliga , det kan ju bli kallt här ännu så jag väntar med andra blommor till senare. Gillar bäst den viol-liknande färgen . Ska plantera dom i en vit korg och ha dom på bron .

Vi var och fikade på ett cafe´ med min kusin och farbror med fru . Det var trevligt , vi satt och pratade länge . Åt en god räksmörgås .

Nyss har samma kusin med sambo varit här  , så vi fikade igen och umgicks.

4 kommentarer:

  1. Tycker att Penseér är så fina!! Särskilt de du har köpt för de ser ut som stora violer!
    Ha en mysig kväll!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Ja nu vill vi ha vår. Här slår björkarna ut när som helst eller rättare sagt de slog ut idag.

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt när man får plantera de första blommorna o penseer är ju riktigt tacksamma o dessutom lite tåliga;)
    kramizzzz

    SvaraRadera
  4. Vill önska dig en härlig Lördag!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera