onsdag 25 maj 2011

Jag har vunnit


I går när jag läste bloggar på kvällen blev jag så glad när jag gick in på Marias blogg .  Jag har deltagit i en utlottning av böcker hos henne , och jag var en av tre vinnare som får en bok. Tack !!

I dag har jag ( förutom lämnat 6 rör blodprover ) varit på stan . Jag köpte nya skor , ett par svarta tygskor typ som Converse men inte äkta märket .  Kan inte visa någon bild på dom eftersom  kameran är på vift ännu .
 Köpte en liten vit välkommenskylt i trä som var på en pinne som jag stack ner i korgen med blommorna ute på bron.

Nyss har min kusin ( hon i gungstolen ) med sambo varit här och hälsat på .

Bilden är tagen i hallen , det är en fejk blomma men den ser ganska riktig ut tycker jag.

4 kommentarer:

  1. Låter som om du haft en riktigt bra dag om man bortser från blodproverna... Men de kanske kan hjälpa dej att må bättre...

    Önskar dej en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. grattis till vinsten, alltid roligt att vinna
    hoppas att det ordnar upp sig nu när resultaten från provtagningen kommer
    kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis till böckerna, vad roligt;)

    Härligt med nya skor, det blir man glad av;)

    Misstänker att jag måste vara anonym här också, det går ju inte att kommentera för mig, hmhm.
    kramixxxxxx från gunsan;)

    SvaraRadera
  4. jag har såna skor fast röda, tycker dem äkta är så dyra :)

    Önskar dig en fin torsdag <3
    Kramar från mig :)

    SvaraRadera