onsdag 11 maj 2011

Vilodagar

Nu blev det ett avbrott i bloggandet några dagar. Det blir så ibland , tycker att jag inte har något att skriva om och ibland kommer ide´erna hur lätt som helst.

Jag har vilat mycket dom senaste dagarna, det är bara att lyssna på sin kropp när den värker.  Läser mycket , både böcker och tidningar. Jag har nog lite mani på att köpa inredningstidningar , just nu ligger tre stycken på mitt sängbord. Jag tycker det är så kul att läsa dom , få lite tips och ide´er. Kika på reportagen hemma hos folk , olika stilar m.m .

Fotade Ludde när han sitter på soffans armstöd och tittar ut genom fönstret på grannens hund i sin hundgård och den tittar på honom, men bilden går tyvärr inte att vända rätt väg så ni får väl vrida på huvudet.

7 kommentarer:

  1. Jag har ochså massor med inredningstidningar, det ska vara mest bilder, så lite text som möjligt... vill njuta av allt vackert.

    Mässan var som vanligt, jag klippte mej där, skulle aldrig komma på tanken, men, hon skulle vara duktig på att klippa ett hår med självfall, och det var hon, har aldrig varit så nöjd.

    Vet inte om du har fotoprogram, men det finns ett gratis att ladda ner, som är superbra, lätt att lära.
    Här är det http://picasa.google.com/
    Det är bara att du frågar, så hjälper jag dej, det jag kan.

    Hoppas solen skiner på dej
    Kram Maggan
    http://vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Då får vi lite kvällsgymnastik oxå :)
    Hur har vädret varit hos er i helgen?
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  3. Hej svejs!
    Ärligt talat är inte sill min favorit men i bland så går det också.
    Ha en härlig kväll.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  4. Lite nack-gympa är aldrig fel;))

    Helt rätt att lyssna på sin kropp, hoppas du känner dig mer piggelin nu o att du har lite mindre värk.

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  5. jo, det är rätt, du ska vara rädd om dig, jag tittade så på bilden innan jag förstod att den inte var rättvänd :)
    kramar

    SvaraRadera
  6. Det är helt rätt att lyssna på sin kropp om den värker...Man behöver inte blogga eller göra andra saker hela tiden :)
    man kan få stanna upp och bara var oxå <3

    Ha en fin kväll hjärtat <3
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Sv: vad kul att du köpt penséer, de är liksom de första som man vil ha på våren och lyser upp så fint
    en fin helg till dig kramar

    SvaraRadera