torsdag 5 maj 2011

Dottern och sonen

Jag och Sara har nyss kommit hem från min mamma. Hon har färgat Saras hår. Jag kan inte göra det , är rädd att det ska bli fel så det är mormor som sköter den biten åt Sara. Hon valde en kopparröd färg , var lite oroliga hur röd den skulle bli men resultatet blev jättebra.



I dag fick David besked om att han fått ett jobb. Han hade redan fått ett sommar jobb på ett annat ställe men det här jobbet skulle han få börja på redan någon dag nästa vecka och hela sommaren. Det andra skulle han fått börja på i juli, så det är klart att han blev glad och tackade ja till ett längre jobb.  Visserligen har han haft tur och haft jobb nästan hela tiden efter jul, men nu får han börja med det han är utbildad till : borrare i gruvan.

8 kommentarer:

  1. Jättefin lyster i din dotters hår!! Jag har precis gjort ljusa slingor i dotterns hår...hon blev också nöjd som tur är!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin färg!
    Härligt när det ordnar sig för barnen, pengar behövs ju alltid!
    Hoppas du haft en bra dag:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. vilken fin kopparröd färg och grattis till sonen som fick det jobbet
    kramar

    SvaraRadera
  4. Dottern blev ju jättefin i håret!
    Roligt att du tycker att min dotter sjunger fint :)
    Att hon vågar, det är mig en gåta! Något sådant skulle aldrig jag göra, kanske tur det. För jag sjunger sämre än sämst!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  5. Supersnygg färg, det blänker så härligt;)
    Härligt att din son fått jobb, et underlättar ju liksom tillvaron lite grann;)
    kramizzzz

    SvaraRadera
  6. jättefin hårfärg:))min dotter vill också testa att färga.Är ju första gången,vi får se vad det blir för färg:))

    härligt att han håller sig med jobb,borrare i gruvan låter spännande.Ha en härlig Fredag/kram från norrlandskusten

    SvaraRadera
  7. Fin färg på håret . Kul att David får jobb.Ha en trevlig helg kram

    SvaraRadera