fredag 27 maj 2011

Min vinst


I dag fick jag boken i brevlådan som jag vunnit i utlottningen på Marias blogg . Tack ! Kika gärna in på hennes trevliga blogg , hon skriver om sin stora familj och vardagslivet som jag gillar att läsa om . Fina bilder visar hon också. ( Så är det ganska lustigt också att vi heter nästan likadant både för och efternamn , hon har bara lagt till löw på efternamnet.)



Jag har köpt en halskedja för ett presentkort jag fått av Hanna för fyra år sen ! Det var på tiden att använda det , har ett till som jag fick för två år sen som jag får använda en annan gång. Hjärtat som man hakar fast i kedjan hade jag sen tidigare men det är samma märke på dom så det passar fint ihop . De var min kompis Eva som tipsade mig om att det fanns kedjor  i det märket som heter Våga på guldsmedsaffären här .
Har lagt ett värme ljus bredvid för att ni ska få en uppfattning om storleken . Bilden blev lite suddig .


Jag har nyss duschat Ludde så nu är han fräsch . Han börjar bli långhårig igen , pälsen växer så snabbt . Här på köks-soffan gillar han att stå och kika ut genom fönstret .

6 kommentarer:

  1. Ja, det var verkligen på tiden, tur att det inte var ett tidsbegränsat presentkort;)
    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. vilket fint halsband du köpt :)
    jag älskar hjärtan <3

    jag tycker om din blogg oxå och hoppas du får glädje av boken :)
    Ha en skön helg !
    Kram

    SvaraRadera
  3. hoppas du tycker om boken, vilket fint halsband, Sluggo har ungefär likadan päls som Ludde och den växer jättefort
    en fin helg - kramar

    SvaraRadera
  4. Fin vovvsing, ser så stolt ut där han står;)

    Vilket fint halsband, tänk att du väntat i 4 år;))
    kramizzzz
    gunsan

    SvaraRadera
  5. Jag tycker han ser ut som en bomullstuffs :-) sötis!

    Jätte vackert halsband... Men hur kunde du vänta 4år med att använda presentkortet...?

    Ha en toppen lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! Det var ett snyggt halsband du valt, passar till alla tillfällen! Du valde det med stor omsorg kan man ju förstå med tanke på tiden...:) Trevlig Helg!Kram Maria

    SvaraRadera