tisdag 3 maj 2011

Min vinst




I dag fick jag mitt hjärta som jag vunnit hos Marie i brevlådan. Det är jättefint , jag gillar det.
Sen känns det lite speciellt att jag vann det hos Marie, det är nämnligen hon som födde ide`n att börja blogga hos mig. Jag hade läst bloggar ett bra tag , fastnade och återkom till Maries blogg , kommenterade lite några gånger.
Tyckte att det hon skrev om var intressant , vardagslivet med sin stora familj, inredning, recept m.m . Sånt som jag också kanske kunde dela med mig av. Marie är min första bloggvän och genom henne har jag fått flera trevliga bloggvänner.
Hjärtat har jag hängt upp i fönstret i gäst- datarummet. Det kommer alltid påminna mig om bloggandet.
(Som vanligt när jag ska fota något i fönstret blir det inga bra bilder, provade dra ner persiennen men det blev nog ingen skillnad).

8 kommentarer:

  1. jag tycker det blev en bra bild, nu väntar jag bara på mitt hjärta :)
    ha det bra - kramar

    SvaraRadera
  2. Jättefin vinst!!
    Tycker oxå att det är roligt att blogga och att lära känna så många fantastiska människor!!
    Ha en skön onsdag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. va kul,grattis:)fin vinst:)kramar jejje

    här känns det som höst,brrrrr

    SvaraRadera
  4. den var jättefin och vad fint du skriver om marie och hur du började blogga :)

    kramar fina du <3

    SvaraRadera
  5. Vad fint det hänger i fönstret;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  6. Hjärtat passar perfekt att ha i fönstret, snyggt!
    Tack vännen för de fina orden, blir faktiskt lite rörd.
    Kram♥ och god morgon

    SvaraRadera
  7. Jättefint hjärta!
    Jag tycker oxå om att läsa Maries blogg, skriver så bra :) förresten tycker jag om alla bloggar jag följer!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  8. Snyggt att det hänger där i fönstret.

    SvaraRadera