lördag 14 maj 2011

Solig lördag

Alla som har Blogger vet ju att det var problem i går med bloggarna . Men jag har läsare som har andra bloggar och dom som är utan bloggar också så någon kanske märkte att något var fel i går , det senaste inlägget försvann men kom tillbaka på kvällen men kommentarerna är borta. Nu verkar det fungera som det ska.






Jag fortsätter lite på pensé temat ( nu har jag lärt mig hur man skriver ett é på rätt sätt, det har alttid blivit ett mellanrum när jag skrivit t.e.x pense´er , ide´er , men nu kan jag : penséer ) Har planterat blommorna i den vita korgen ( köpt på Jysk ). Det blev bra. Satte en planta i en zink-kruka på vårat utebord också. Vi har bara det lilla bordet och stolarna framme nu. Vi har ingen altan , den rev maken för några år sen och eftersom vi tillbringat de senaste tre somrarna i husvagn i Piteå så har det inte blivit någon ny. I sommar ska vi inte ha säsongsplats med husvagnen så då blir det nog en altan.

Maken är och kollar på fotbollsmatch . När han kommer hem ska vi gå ut och äta på Thai restaurangen.
I kväll blir det att se på Eurovision song contest.

Ha en trevlig lördagskväll !

9 kommentarer:

  1. Vi har dessutom strul med internet, så jag får köra med mobilt bredband. Jag får STARK abstinens om jag inte kan sitta vid datorn;)

    Vad fint du har med dina penséer! Nu dröjer det inte länge innan vi kan börja plantera "sommarblommorna"!

    Ikväll håller vi tummarna för Sverige!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. I kväll håller vi tummarna för Eric :) Heja heja!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  3. Har oxå läst att fler haft problem med blogger igår..jag märkte inget så jag har egen domän och jag inte satt vid datorn igår :)
    var ju ute och roade mig :)

    Här blir det oxå Eurovision snart :)
    Kramar fina du

    SvaraRadera
  4. vackra penséer du planterat och den vita korgen är jättefin
    då blir det kanske en altan i år då
    kramar

    SvaraRadera
  5. Ohh vilken mysig o fin korg, det ser sååå somrigt ut;)
    Spännande om det blir en altan;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  6. jobbigt när inget funkade igår,mitt inlägg fick komma nu istället:)

    fina bilder,penseer är ju så fina:))så ni har stått i pite med vagnen?.....vi ska stå där under pite summergames,ska bli mysigt:))kramar

    SvaraRadera
  7. trea kom vi ,jättebra.
    Härliga vårblommor.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  8. Ja det har varit mycket strul med bloggarna i helgen. Skönt att det verkar funka igen!
    Så fint det blev med Penseérna i korgen!
    Ha en skön söndagskväll!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  9. Nu fungerar det fint igen!

    SvaraRadera