lördag 15 januari 2011

Årets första tulpanbukett

I dag är det -30 grader ! Jättekallt.
Det blir en lugn dag , inget planerat .Maken är och hjälper ett par vänner att flytta , från villa till lägenhet .
I går på kalaset blev vi bjudna på en fantastiskt god smörgåstårta som min 76 årige farbror hade gjort . Jag är verkligen imponerad av att han är så duktig .
Till middag i dag ska vi hämta hem thaimat .Det gillar vi .
Tulpanerna på bilden är årets fösta bukett . Jag tycker det är så fint med tulpaner . Brukar bli en bukett i veckan under den aktuella tiden . Vardagslyx som man blir glad av .

3 kommentarer:

  1. Hallå! Klart jag kommer att titta in fler gånger :)) Det är så roligt med många bloggvänner :))
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. det är bra morsan att du har hittat en hobby :D

    SvaraRadera
  3. Jag älskar tulpaner och helst då den här tiden förstås, då de påminner om att det faktiskt kommer en vår!
    Visst är det tulpanens dag idag?

    Hoppas du får en riktigt skön lördagkväll!
    Kram♥

    SvaraRadera