söndag 30 januari 2011

Lugn söndag

Vi var på 18-års kalaset i går kväll. Det var trevligt, mycket gott fikabröd och tårtor.Min kusin som är mamma till födelsedagsbarnet är jätteduktig på att baka. Men tyvärr orkar man inte fika av alla sorter.
I dag har jag bara vilat mig och suttit vid datorn.I kväll blir det TV -tittande : Solsidan och Hämnden (en Wallanderfilm). Vi har sett den på bio när den var ny men man minns ju ändå aldrig vem mördaren är fast man sett den tidigare, så det går nog att se den igen.

4 kommentarer:

  1. Här blir det Solsidan också, men jag tror jag ska se "Sherlock" på ettan klockan 21. Enligt tidningarna ska den serien vara väldigt bra, får väl se om det stämmer.

    Ha en bra kväll i TV-soffan;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Här har vi zappat på teven men nu blir det nog sängen :)

    må väl !
    kramar

    SvaraRadera
  3. gott med go fika:))här ser vi wallander/kram

    SvaraRadera
  4. I går jobbade jag sista kvällen för denna gång!
    När jag kom hem efter klockan nio blev det att slöa i soffan och titta på Wallander! Dom filmerna är ju kanon bra :))
    Önskar dig en fin Måndag!
    Kramen till dig!

    SvaraRadera