onsdag 12 januari 2011

Bloggstart

Nu har jag startat en egen blogg! Jag har läst bloggar länge.För ca 1 år sen upptäckte jag att det finns en massa inrednings-,vardags-,familjebloggar som jag tycker om att läsa.Jag hamnade på en blogg där en kvinna i min ålder,flerbarnsmor,sjukpensionär skrev om allt möjligt i livet,då tanken slog mig att kanske JAG också skulle kunna blogga.Nu är jag här. Men jag tror nog jag behöver hjälp med en hel del.Kan inte lägga in bilder.En blogg med bilder är roligare att läsa än en utan.Vem ska läsa min blogg? Ja det återstår att se.Men förutom att det är en slags dagbok för mig själv, så hoppas jag att någon annan ska hitta hit.Jag har själv blivit inspirerad av andra bloggar av recept, inredning, boktips m.m.Jag kanske också kan dela med mig av någonting.VÄLKOMMEN  TILL  MIN BLOGG!                                                                                                                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar