torsdag 27 januari 2011

Inredning

Jag gillar inredning. När man bott länge i ett hus är det svårt att få till en sammanhängande inredning, det blir ju väldigt blandat. Vårat hus är en enplansvilla på fem rum och kök, byggt -76. Vi har bott här sen oktober -81. Med fyra barn i olika åldrar så har rum bytts hit och dit ett antal gånger, vägg byggts- rivits-för avdelning av rum. Men det är ju helt naturligt att det blir så.
Jag försöker inreda så det blir hemtrevligt. Ibland kan bara ett gardinbyte, matta ,lampa eller någon annan liten detalj göra stor skillnad.




Här är några bilder från vårat sovrum. Eftersom jag vilar mycket p.g.a värk så vill jag känna att sovrummet är trivsamt och just nu är jag nöjd med det.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, känner igen det där med rockader i huset!!
    J har många gånger fått psykbryt pga av alla flyttningar hit och dit, men just nu är det lugnt:)

    Förstår att du är nöjd med sovrummet, jättefint och lugnt med ljusa väggar!
    Det behövs inte mycket för att förändra hemma, tur är väl det!!

    Hoppas du har en fin torsdag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt du har i sovrummet! Bara lite möblering kan göra skillnad :)
    Jag som bara har två barn, "men det är ju inte bara det" Dom har var sitt sovrum på övervåningen och teverum. Så hela övervåningen är deras! Ganska bra tycker jag :) då får dom sköta städningen oxå :))
    Ha en bra dag!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. jättemysigt sovrum:))vitt är så fint.

    sv.jo visst är mormorrutor vackert.Kul med ditt stora:))
    jag lyckades fynda 2 st på röda korset (70 kr för båda)dom passar till enkelsäng./jejje

    SvaraRadera