onsdag 26 januari 2011

Bloggat i två veckor

Nu har jag bloggat i två veckor.Det känns så roligt.Jag har lärt mig en hel del redan, först och främst att  skapa en blogg, men också kameran ,att lägga in bilder m.m. Jag är så glad att det finns någon som vill läsa  min blogg , har redan fått så trevliga bloggvänner.
Tänk , från början kunde jag nästan ingenting , inte ens göra ! ?  När jag nämnt att jag skulle vilja börja blogga var vissa tveksamma : Vad ska du skriva om? Vem ska läsa din blogg? Nää det här kommer aldrig gå ! Du måste gå en datakurs först! ..........
I kväll ska jag hem till en kompis och hälsa på. Det är länge sen vi sågs, men vi har pratat i telefon lite då och då. Det ska bli trevligt att umgås .
Jag har försökt fota en bild på vårat hus , men det var inte så lätt .Det är ju snö överallt.Och nu börjar visst maken skotta taket , så huset kommer väl inte synas snart.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du är jätteduktig!!
    Har varit nyfiken på dig, du har ju följt mig och min blogg länge.
    Men nu får jag ta del av ditt liv också, jättekul:)
    Ha så kul med kompisen ikväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Visst är det skoj att blogga!
    Man får lära känna så många nya människor hela tiden! :)
    Ha nu en trevlig kväll med din kompis!
    Kramen

    SvaraRadera