måndag 31 januari 2011

Måndagslista v.5

Jag har sovit gott hela natten. Plus två timmar efter flickan gått till skolan. Min sömn är så oregelbunden så jag skulle kunna göra en sömnblogg, den skulle bli väldigt varierande. Men den skulle nog ingen vilja läsa.
Här kommer veckans Måndagslista:
I dag är jag glad för.......
* Min familj och mina vänner
* Att jag sovit bra
* Att jag får så trevliga kommentarer på min blogg. Tack!
* Att solen tittat fram
* Att jag har flera olästa böcker . Låter kanske konstigt att vara glad över det, men en som läser mycket  böcker förstår nog känslan
*Att hunden är frisk efter sina magbesvär i helgen

5 kommentarer:

  1. Jag förstår känslan av glädje över olästa böcker, speciellt när det är av författare man gillar! Själv håller jag på att läsa "Baddaren" av Emma Hamberg, en bok jag lånat av äldsta dottern. Den är faktiskt bra, även om den inte direkt är i min genre:)
    En bok är bra när man går och funderar på den, att man undrar vad som kommer att hända!

    Vad skönt att du fått sova om dig, sömn är ju så himla viktigt!!

    Ha en bra måndag (fin lista förresten;))
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. vad skönt att hunden mår bättre..jag ser fram emot att läsa alla 3 böckerna om cecilia lund :)

    jag har oxå flera olästa böcker men det är skönt att dem finns :)
    Ha en skön kväll vännen !
    Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!
    Vad roligt att du hittade in till min blogg!! Har kikat lite på din oxå...jättefin!! Är också nybörjare...fick samma reaktioner som du när jag skulle börja...om datakurs och vad i all världen jag skulle skriva om....Men nu är de till och med lite imponerade...och man lär sig nya saker hela tiden..:-)
    Ha en bra kväll!
    Hälsningar
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. låter underbart att ha så mycket att vara glad över,så ska det vara/kram

    SvaraRadera
  5. Man ska ta en dag i taget lev nu. Bra skrivet. Kram

    SvaraRadera