måndag 24 januari 2011

Måndagslista

Jag tänker härma min bloggvän Marie (kan väl kallas bloggvän fast jag inte bloggat så länge ännu) med att varje måndag göra en måndagslista. Det är en lista där jag fokuserar på något positivt , som gör mig glad i dag. Så här kommer min första måndagslista!

I dag är jag glad för.........
* Min fina familj
*Att jag börjat blogga
*Att jag fått bloggvänner
*Att maken har ledigvecka
*Att min 19 -årige son får fortsätta på sitt jobb
*Att det börjar bli ljusare ute

3 kommentarer:

  1. Visst är det roligt att blogga? :)
    och man får så många vänner, det kommer du oxå att märka! :))
    Ha en bra Måndag!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Jättebra lista du gjort!
    Naturligtvis är vi bloggvänner:) I och för sig har du känt mig längre, eftersom du tydligen följt min blogg ganska länge!
    Ha en fortsatt bra måndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Fånga dagen det är bra. bra lista Kram till dig

    SvaraRadera