fredag 14 januari 2011

Fredag !

Jag har nyss varit och handlat lite mat och blommor.
I kväll är vi bjuden på kalas. Min kusin fyllde år i går, hon också,och hennes fästman fyller år om några dagar, så dom har ett gemensamt kalas i dag.
I dag bjuder jag på en bild på mig själv.Men jag är mycket gladare än jag ser ut på bilden. Av någon anledning ser jag lika sur ut på nästan alla bilder vi har .Jag får väl agera fotomodell någon dag, så kanske det blir en gladare bild.Den här är tagen på julafton.
Trevlig helg !

4 kommentarer:

  1. Hej fina mamma. Vad roligt att du startade en blogg i alla fall. Jag tror du kommer få ut mycket av bloggandet. Ha det så trevligt hos Ewa och Todde, hälsa!

    SvaraRadera
  2. Kul att få ett ansikte på dig som läst och kommenterat min blogg! Måste säga att du ser inte ut som jag föreställt mig, dessutom ser du mycket yngre ut;)
    Hoppas du får en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Kikar in till dig och önskar dig en fin kväll :)
    Kram/carina

    SvaraRadera
  4. Hälsningar från Stockholm!
    Lillebror Kjell och Birgitta

    SvaraRadera