fredag 11 november 2011

11-11-11



I dag när jag var på stan gick jag in i min favoritbutik . En liten tygaffär som även säljer lite inredningssaker . Dom hade plockat fram en massa fina julsaker . Eftersom butiken är så liten har dom inte så många av varje sak . Det finns mycket som jag gillar och jag går nästan aldrig tomhänt därifrån .

Det som fick följa med hem i dag var en söt liten lingonkrans att hänga upp eller ha som ljusmanschett till ett blockljus . Och ett God Jul hjärta ♥ . Den har jag framme redan nu uppochnervänd , den var helvit på baksidan så vänder jag bara på den när julpyntandet börjar .



I kväll blir det fredagsmys med Ludde och Idol på TV.  Peter jobbar nattskift .
Pop-corn gillar både jag och Ludde . ( Ser ut som skåpdörren är smutsig , men den är så där sliten ;)

Ha en trevlig kväll !

10 kommentarer:

  1. Men så söt han är lille Ludde o sååå sugen på pop corn;))

    Du skrev inget om din dotra, men jag hoppas att hon mår bra idag;))

    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  2. Ja du gillar ju hjärtan, så det där var en bra investering som kan användas hela året;))

    Sv: om jag vore du skulle jag bli GALEN när jag tänker på allt som slängdes!!! Men å andra sidan... smaken ändras ju med åren, så du kunde väl aldrig ana att du skulle tycka om de sakerna nu.

    Hoppas du och Ludde har en fin TV-kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Vilken söt popcorn vovve;)hjärtat var jättefint,verkar vara en mysig butik.Ha en bra helg/kramar

    SvaraRadera
  4. vilken fin krans
    så du och Ludde delar på skålen med popcorn
    bamsekramar

    SvaraRadera
  5. Luddes morbror Kjell tycker också mycket om popcorn.
    Han hälsar att han inte saknar nattskiften.
    I morgon åker vi till bastutunnan.

    SvaraRadera
  6. Kul att du kikar runt på min blogg! Ja visst semestrar vi norrut ibland och är absolut inte klar än... Så mycket vackert!
    Ja sedär då snodde vi runt varandra 2010 ;)
    Jag bor utanför Sundsvall på en ö, Alnö. Nu vet du :)
    Fint du köpt!
    Otäckt med Sara, hoppas hon inte gjorde sig illa i fallet.
    Hoppas allt är bra nu.
    Ha en fin helg!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  7. Popcoarn är inget för Zingo.. men har vi ostbågar då blir han galen & MÅSTE smaka.. ;-) & en liten smakbit kan ju aldrig skada ;-)

    Fina saker du köpt, det är kul med inredningsdetaljer :-)

    Ha en härlig lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. popcoarn är gott. Godare är ostbågar. Vad mycke grejer du hittar. Jag var till norrköping igår. Det är så mycke man vill köpa.Kom till friggebon igår då var det bara 10 grader. Så det tog tid att värma det. Idag ska vi på revy i östra husby med goa vänner. Ha en trevlig helg kram

    SvaraRadera
  9. Tack! Ja jag försöker var lite huslig iaf ;)

    Vilka fina fynd du gjort!

    Hoppas du får en fin lördag ♥

    SvaraRadera
  10. Jag gillar hjärtat,,samlar på dom kanske du sett på min köksvägg.

    Ludde är bara för snygg,lyckost dig som får rå om honom!
    Ha en trevlig kväll ♥
    Kramar///Maggan

    SvaraRadera