torsdag 17 november 2011

Jag vann ♥



Jag vann utlottningen av två fina hjärtan hos gnistra i norr . Vilken tur jag har . Jag älskar ju hjärtan ♥ .

Dom kommer att passa fint i köket till mina nya knythissgardiner i röd - vit rutigt tyg som kom med posten i dag . I förrgår beställde jag dom från Gårdromantik . Det var snabb leverans .
Kanske lite dålig variation eftersom jag har likadana i grå - vit rutigt , men jag gillar dom . Tycker det blir fint till jul med röd - vita och dom kan hänga uppe  efter jul också .
Det var mycket gardintjat nu dom senaste dagarna här men det är sånt som planeras nu innan advent .

Har köpt två julinspirationstidningar som det finns mycket fint i .


10 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Det var då lyckat att det blev du som vann hjärtan;)
    Hoppas du får en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Ja snart får man julpynta lite.........

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis till vinsten;)) Så fina hjärtan;)

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  4. Grattis till din fina vinst! Gillar oxå det röd o vit rutiga tyget!! Spännande att få se gardinerna uppsatta!

    Tack snälla goa du för att du inte glömmer bort mig och fortsätter skicka små meddelanden på min urtrista blogg som aldrig uppdateras numera! Jag är helt slut, vintermörkret tar knäcken på mig;) Ha det så bra! Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. åh GRATTIS jättefina hjärtan
    Sv: oj, snöar det hos dig nu? är det den allra första snön för säsongen nu?
    kramar

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!!!

    Vilka fina hjärtan :-)

    Ha en finfin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis, vännen! Så fina hjärtan. Skönt med gardiner som inte är juliga, utan kan vara uppe länge.
    Önskar dej en bra fredag!
    Kram! <3

    SvaraRadera
  8. Så kul med passande vinsten! Grattis :)
    Kul med nya gardiner och tidningar fulla med inspiration...
    Fråga om gjärnet finns kvar, det var jätte kul att göra rullrån!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  9. Grattis!!Det är du verkligen värd,,fin blogg har du samt bäst på att kommentera ♥
    Gardinerna bara älskar jag
    Kram från Maggan

    SvaraRadera
  10. Grattis till dina fina hjärtan!! Kommer att bli jättesnyggt till nya gardiner!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera