onsdag 2 november 2011

Sov Gott ♥




I dag har vi varit på stan och uträttat lite ärenden . Vi har köpt nya bäddmadrasser till våran säng . Det är en 10 cm tjock tryckavlastande madrass med "memoryskum" som formar sig efter kroppen . Jag hoppas den är skön och att den hjälper min värkande kropp lite .
Vi köpte dom på JYSK . Det finns ju Tempurmadrasser med liknande funktion men dom är mycket dyrare .

Vi har köpt en ny gravlykta till kyrkogården och varit dit med den och tänt ett ljus på svärmor och svärfars grav. Ljungen vi planterat där tidigare var fortfarande så fin .

Ha en fin onsdagskväll !

9 kommentarer:

  1. Hoppas den hjälper maddrasen för dig. Vad bra att ni har varit till graven. Vi ska också till särmor och svärfars grav jag brukar tända ett gravljus för mammma och pappa där. Här är det så varmt så man kan inte tro att det är nov. Ha det så bra kram

    SvaraRadera
  2. Egentligen borde man satsa mer på kvalité när man köper sängmadrasser, med tanke på hur många timmar man tillbringar där! Våra behöver också bytas ut, men det är det där med att få ändan ur vagnen;)

    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. hoppas att madrasserna kommer att vara sköna
    på fredag ska vi göra iordning min pappas och min brors gravar
    kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen ni får sova skönt på era nya madrasser i natt då. Lyxig känsla kan jag tro!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  5. Hoppas att dessa madrasser är bra, det är ju så viktigt att ha ordentliga madrasser o sängar.

    Önskar dig en skön nattsömn;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  6. Åhhh hoppas du kan sova riktigt gott inatt med den nya madrasser. Av egen erfarenhet kan jag säga att det kan ta tngr nätter innan kroppen anpassar sig till förändringen med ny madrass :-)

    Ha en gokväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Då får vi hoppas att du kommer att sova riktigt gott på nya madrassen! Nu är det dags för mig att sova på min gamla madrass.

    Sov gott!
    Agneta

    SvaraRadera
  8. vi har en sån från jysk,är kanon bra O vi sover så gott/kramar

    SvaraRadera
  9. Vi skulle också behöva byta ut...hoppas de är bra!
    kram susanne

    SvaraRadera