tisdag 22 november 2011

Min vinst ♥



I dag fick jag mina fina hjärtan som jag vann hos Gnistra i norr . Tack så mycket !
Titta gärna in på hennes sida . Hon har en butik i Luleå och även en webbutik med många fina saker .

Det är konstigt att inför varje jul kan jag inte låta bli att köpa några nya julsaker även om det finns här hemma så det räcker .
Den här kudden var bara tvungen att följa med hem i dag . Tycker att den är så fin . Köpte den på Coop .




Ville ha en blomma till köksbordet också .  Det fanns inte så mycket att välja på i matbutikerna . Jag orkade inte åka till blomsterbutiken . Men den här lilla enen är ganska söt .

Jag har nyss varit på utvecklingssamtal med Sara i skolan .
Snart blir det " Halv åtta hos mig " och " Äntligen hemma " på TV .

8 kommentarer:

  1. Ne nu ska ja vara först att kommentera =) Vill också ha det där kuddfodralet... ska med köpa det å härma dig mor lilla.

    Måste säga roligt du bloggar ännu,bra att fota å innehållsrik blogg =)

    Kram/Dotter Hanna

    SvaraRadera
  2. Grattis till de fina hjärtana;))

    Kudden var verkligen fin, den gillar jag;)) o den lilla enen, jättefin;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  3. Vad fina hjärtan du vann! Grattis!!
    Undrar om jag måste in på coop...
    Gilar den kudden ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den vinsten kom minsann till rätt ställe, du har ju ett speciellt förhållande till dem;)
    Coop och de andra större varuhusen har så mycket fint till jul, jag tror jag ska ta en sväng och kolla in utbudet!
    Ha en fin TV-kväll, själs ska jag fortsätta att titta på "Bron":)
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Grattis vännen tilll hjärtana :)
    Kudden var jättefin, passar perfekt till dina röda gardiner :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Kudden kikade jag oxå på när jag var på coop :-) Jättefin :-)

    Gick det bra på utvecklingssamtal :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tänk den som ändå fick vinna något :/

    SvaraRadera
  8. Så fin vinst!
    Kudden var ju också jätte söt, visst är det lustigt att man köper mer julgrejer fast man redan har...
    Kram Sussi

    SvaraRadera