fredag 18 november 2011

Snö och ny tunika




I går på kvällen snöade det lite . Det ligger kvar ännu . Få  se om det blir vinter på riktigt nu . Det blir så mycket ljusare . Med tanke på att det är första advent nästa helg så är det dags för snö .

Jag fick ett sms från Kapp-Ahl att det var 50 % på ett damplagg nu . Jag har tidigare tittat på den här svarta tunikan med volanger men var för snål för att köpa den då . Så nu slog jag till när det var så bra rabatt . Den är i ett sånt där skröveltyg som jag gillar , man behöver inte stryka .




Ha en trevlig fredagskväll ♥

8 kommentarer:

  1. Jag skulle också vilja ha snö lagom till advent, det hör som till att det ska vara vitt ute då och till jul.
    Det gäller att ha is i magen ibland, halva priset är ju himla bra!
    Hoppas du får en härlig kväll, själv så ska jag kolla Dobidoo och äta glass;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tunika!! Perfekt med halva priset. Då känns det som ett fynd :)

    Ni har så söt hund och lite snö kan jag också tänka mig lagom till advent :)
    Kram fina du!

    SvaraRadera
  3. Jag glömde ju skriva att lampan vi har i vardagsrummet är köpt hos Ellos, den hittar du här:
    http://www.ellos.se/dv/1-Hem-Belysning-Taklampor/_/N-fa4Z1z141xe?Nr=211748
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. jättefin tunika och toppen att man inte behöver stryka den
    ja, där ligger ju snön :) fast det inte är mycket
    kramar

    SvaraRadera
  5. Vilken SNYGG tunika!!! Klart man "måste handla" när det är finfin rabatter ;-)

    Han är så fin Ludde :-) Gillar han snön?

    svar: Jag har läst lite om cf & det drabbar ju oftast barn. Men det KAN även visa sig i vuxen ålder. Min dotter har ju varit väldigt mager & haft mycket problem med magen & det har man ju diagnostiserat som mastocytos som innebär att man överproducerar histamin i mastceller i hud & mage. MEN det skulle kunna vara en kombination av masto & cf.... cf ger ju även magproblem... Ja den dagen den sorgen & JAG har bestämt att cf har hon INTE ;-)

    Hoppas du får en mysig lördag!
    Ligger snön kvar?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Har ni fått snö!!??
    Gissa om jag är avundsjuk...
    Jag längtar så tills den kommer.
    Superfin tunika!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt, ja det gäller att passa på;))
    Supersnygg o svart går ju altid hem o slipper man sen stryka, då är det klockrent;)

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  8. Ja den tunikan var super fin! Och priset verkar ju ha blivit bra med ;)
    Då är det ju ännu roligare...
    Vad mysigt för er att ha fått lite snö...det längtar och hoppas jag på hos oss med!
    Ha en fin lördags kväll,
    Kram Sussi

    SvaraRadera